Οχυρωματικά έργα

ΚΕΡΚΥΡΑ

  Από το 1942 οι Γερμανοί έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για το νησί της Κέρκυρας. Εγκατέστησαν 2 ραντάρ Freya, το ένα στον Αγιο Ματθαίο, ραδιοφάρο στον Σκριπερό, μετερεολογικό σταθμό αλλά και τηλεπινοινωνιακή γέφυρα μεταξύ Αθήνας και Βερολίνου. Εγκατέστησαν ναυτικό παρατηρητήριο στον Ασπρόκαβο, δημιουργησαν ναυτική στρατιωτκή βάση στην Κασιόπη και χρησιμοποιούν το αεροδρόμειο μαζί με τους Ιταλούς.

Περισσότερες πληροφορίες για την ιστορία της Κέρκυρας θα βρείτε στην ιστοσελίδα http://www.corfuhistory.eu

 

Τυχαία Αρθρα

ΑΣΤΥΠΑΛΑΙΑ

  Η Αστυπάλαια καθώς και τα υπόλοιπα νησιά στα Δωδεκάνησα ήταν υπό Ιταλική κατοχή πριν από το ξεσπασμα του Δευτερου Παγκοσμίου πολέμου. Οι Ιταλοί αναγνωρίζοντας την στρατηγική θέση των Δωδεκανήσων και θέλοντας να εδρεώσουν την κυριαρχία τους οχύρωσαν και επάνδρωσαν με στρατεύματα τα περισσότερα από αυτά.

Στην Αστυπάλαια είχαν στηθεί πέντε πυροβολαρχίες για την άμυνα της και τον έλενχο του θαλάσιου χώρου γύρω της.

 

Υψωμα Καστελάνος

Υψωμα Καστελάνος (Ναυτική πυροβολαρχία San Marco) με τρία πυροβόλα των 152mm και ένα των 120mm, και ένα σταθμό-παρατηρητήριο.

ΠΛΑΤΑΜΩΝΑΣ

  Στον Πλαταμώνα δίπλα στις παλιές σιδηροδρομικές γραμμές υπάρχει αυτό το πολυβολείο.

Δωρεά – Donate

Στηρίξτε την προσπάθεια του Fortifications.gr μέσω Paypal, κάνοντας δωρεά, με ασφαλή τρόπο.

twitter

facebook

Τελευταία ενημέρωση:
General update: 06-09-2014 22:49
Τελευταία ενημέρωση:

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 4 επισκέπτες και κανένα μέλος

Ψηφοφορία

Ιπτάμενο drone/ελικόπτερο

Πως θα βρίσκατε την ιδέα να αγοραστεί ένα ιπτάμενο drone/ελικόπτερο με κάμερα έτσι ώστε να μπορέσουμε να έχουμε καλύτερη πρόσβαση στα πιο δυσπροσυτα σημεία για την εξερεύνηση των οχυρωμένων θέσεων;


» Go to poll »
The vote is already over! It ended on Πέμπτη, 06.Νοέμβριος 2014 (00:00).

jVS by www.joomess.de.

Καλώς ήρθατε -

Καλώς ήρθατε

στην νέα μας ιστοσελίδα!

  Στην Ελλάδα υπάρχουν εκατοντάδες μόνιμα ή ημιμόνιμα οχυρωματικά έργα, καταφύγια και εγκαταστάσεις, διασκορπισμένα κατά μήκος των χερσαίων μας συνόρων, στο σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο, σε σημαντικά περάσματα στο εσωτερικό της χώρας, σε νησιά και σε παράκτιες περιοχές. 'Ενα μεγάλο μέρος από αυτά κτίστηκε από τα στρατεύματα κατοχής με σκοπό την φύλαξη του συγκοινωνιακού δικτύου της χώρας και την προστασία των κατακτημένων περιοχών από πιθανή απόβαση των συμμάχων.

Τα περισσότερα από αυτά έχουν εγκαταλειφθεί μετά το τέλος του πολέμου, με αποτέλεσμα οι φθορές και οι καταστροφές να είναι εκτεταμένες. Λόγο της έλλειψης ιδιοκτησίας, η καταπάτηση και η καταστροφή τους είναι συνηθισμένο φαινόμενο. Αποθήκες, μαντριά, σπίτια, σκουπιδότοποι ακόμα και μετατροπές σε σπίτια συμπληρώνουν το απαράδεκτο αυτό φαινόμενο της καταπάτησης της Ιστορίας μας.

"Οι άνθρωποι προστατεύουν μόνο ότι αγαπούν,

αλλά μπορούν να αγαπήσουν μόνο ότι γνωρίζουν"

Ζακ-Ιβ Κουστό

Διαβάστε περισσότερα: Καλώς ήρθατε

Είσοδος Μελών

Φωτογραφίες από την Μακεδονία

754_4.jpg

Φωτογραφίες από την Στερεά Ελλάδα

1244_4.jpg